Ramen-bar Umamido heeft één specialiteit: noedels met zorg bereid in een verse bouillon. Supergezond. Authentieke Aziatische keuken met een Belgische twist. De liefde voor Japan, het zuivere product en de details die oprichter Guy Quirynen in zijn werk legt, zorgen voor een bijzonder eetconcept.
Logo
Het logo van Umamido weerspiegelt het Japanse gevoel voor rust en soberheid. Eenvoud staat centraal. De kleine imperfecties die je opmerkt, zijn een subtiele referentie aan het culinaire. Samen met het lettertype zijn zij het peper en zout van het logo.

Creative vertaling
Bar Umamido puurt eindeloos veel smaak uit een ogenschijnlijk eenvoudig gerecht. Deze zorg voor zuiverheid strookt met de visie op design van maneuver. Wij ontwierpen het logo in lijn met Guy’s verhaal en rolden de look-and-feel van het merk verder uit.

Huisstijl
De menukaarten, bonnen, naamkaartjes en stempels kregen een no-nonsens look. Recht voor de raap. Met een eerlijke papierkeuze en heldere uitwerking.



Website
Het verlangen naar puurheid vind je ook terug in de website. Het concept is simpel. Wit overheerst, terwijl de foto’s van de gerechten alle aandacht naar zich toe trekken. Door de website met Wordpress te bouwen, kan Umamido gemakkelijk zelf de inhoud aanpassen. Uiteraard gebruikten we een responsief design zodat de pagina’s ook op mobiele toestellen het hongergevoel aanscherpen.

Work
Vanuit een passie voor communicatie en multimedia zorgen wij voor een grotere beleving rond uw diensten en producten. Laat u inspireren door ons werk en sleep mensen mee in uw eigen verhaal.
Interesse?
U wil mensen verbazen? Ze trots vertellen hoe uw merk hen helpt?
Dan laadt maneuver de denktank zodat uw boodschap vlot tot bij uw doelgroep geraakt.
Om het u gemakkelijk te maken, is er onze projectplanner. Zo ingevuld, zo klaar.