Brouwerij Verhofstede is één groot familieverhaal. Met de liefde voor het brouwen in de genen creëren ze al vier generaties lang de meest verfijnde alcoholische dranken. Met hart en ziel. Nu ook met een merkverhaal die dezelfde authenticiteit en kwaliteit uitstraalt.
Brouwerij Verhofstede kwam naar ons met de voorzichtige vraag om de bestaande flesetiketten opnieuw te ontwerpen. Op zich iets om op te klinken, maar met flessengeluk alleen kom je er niet: om de beleving rond het merk te maximaliseren, moesten we het gewoon opnieuw uitvinden.
Om een herkenbaar merk in de winkelrekken te krijgen, zijn een onderscheidende branding en een sterk visueel concept nodig, zowel offline als online. De vernieuwing van de flesetiketten is hand in hand gegaan met een volledige rebranding. De liefde voor het ambacht en de natuur zijn daarbij een belangrijk uitgangspunt geweest. Verhofstede is nog een echte familiebedrijf met een rijke geschiedenis. De familiale waarden en artisanale tradities proef je ook in de nieuwe visuele identiteit en bijhorende website.
”De familiale waarden en artisanale tradities proef je ook in de nieuwe identiteit en website.
Brouwerij Verhofstede is altijd al een naam geweest in het culinaire Waasland. Alleen heeft het bedrijf vandaag veel meer betekenis gekregen. Niet enkel voor de man in de straat, ook voor de familie zelf. Het geloof en de beleving zijn gegroeid, wat onlangs zelfs resulteerde in de totaalrenovatie van de gebouwen. Een schitterend architectuurproject als slotakkoord: daar mag op geklonken worden!