Da Vinci Clinic is een privékliniek, gespecialiseerd in de modernste behandelingen op het vlak van dermatologie en esthetische chirurgie. Omdat de bestaande identiteit niet langer de visie en waarden reflecteerde, mochten wij de kliniek een esthetisch verantwoorde facelift geven, zonder te raken aan de medische waarde.
Rond esthetische chirurgie bestaan er heel wat clichés. Het was daarom essentieel Da Vinci Clinic neer te zetten als een geloofwaardige en menselijke organisatie. Via een brandingtraject en digitale strategie hebben we onderzocht wat de echte meerwaarde is van de privékliniek voor diverse doelgroepen. Wie is Da Vinci Clinic: een medische of esthetische omgeving, of allebei? Brengt de kliniek genezing of helpt ze mensen vooral trotser in het leven te staan? Waar liggen potentiële klanten van wakker? De zachte beeldtaal wekt vertrouwen en empathie op. Er wordt op een natuurlijke manier een brug gebouwd tussen patiënt en kliniek.
”Rond esthetische chirurgie bestaan er heel wat clichés. Het was daarom essentieel Da Vinci Clinic neer te zetten als een geloofwaardige en menselijke organisatie.
Da Vinci Clinic heeft zijn identiteit en rol in het leven van mensen herontdekt. Het gebouw, het team, de communicatie: alles en iedereen onderschrijft het vernieuwde verhaal. De website is daarbij de drijvende kracht en de perfecte vertaling van de visie en waarden: een laagdrempelig portaal waar je als patiënt een goed inzicht krijgt in je problematiek en gemakkelijk bij de juiste arts een afspraak kunt boeken.