Dols heeft veel meer zichtbaarheid en herkenbaarheid gekregen. Het bedrijf is vandaag top-of-mind bij liefhebbers van design en bedrijven die willen inzetten op duurzaam werkcomfort.
Dols is al jaren een gevestigde waarde in het Belgisch designlandschap. Ondanks die naam en faam miste de interieurspecialist een doorgedreven marketingplan om nieuwe doelgroepen aan te spreken. Onze opdracht was Dols op dat vlak volledig te ontzorgen en hun verhaal zo doelgericht te verspreiden.
Dols is een bedrijf met een uitgesproken visie. Door middel van meubeladvies en totaalinrichtingen creëert het sfeervolle plekken waar mensen zorgeloos kunnen wonen en werken. Alleen gebeurde er tot voorheen te weinig om potentiële klanten daarvan te overtuigen. Via een workshop zijn we op zoek gegaan naar de essentie van Dols als interieurpartner voor particulieren en bedrijven. Hoe wil Dols naar buiten treden? Wat zijn de doelstellingen? Welke vragen, twijfels en emoties sluimeren er? Door die vraagstukken te beantwoorden, is er een passend marketingplan geformuleerd. Via blogposts, mailingcampagnes, inspirerend drukwerk en andere grafische tools bouwen we een nieuwe beleving rond het merk. Elke maand zitten we samen om de resultaten te evalueren, nieuwe doelen te concretiseren en het plan bij te stellen om een maximaal engagement te realiseren.
”Via een workshop zijn we op zoek gegaan naar de essentie van Dols als interieurpartner voor particulieren en bedrijven.
”Elke maand zitten we samen om de resultaten te evalueren, nieuwe doelen te concretiseren en het plan bij te stellen om een maximaal engagement te realiseren.
Dols heeft veel meer zichtbaarheid en herkenbaarheid gekregen. Het bedrijf is vandaag top-of-mind bij liefhebbers van design en bedrijven die willen inzetten op duurzaam werkcomfort.