Algemene bouwonderneming
Herweyers
Kwaliteit en duurzaamheid. Buzz-woorden? Niet bij Herweyers.

De bouwonderneming heeft een heel specifieke kijk op bouwen. Eerlijke architectuur, de beste mensen, daar draait het bij hen om. Innovatie en openheid zijn de waarden waarmee het de concurrentiestrijd aangaat. En dat betekent ook investeren in je eigen werk en merk. Herweyers verhuisde midden 2014 naar een prachtige nieuwe locatie in Stekene. Samen met die verhuis nam ook de identiteit van de onderneming een nieuwe start. Tinne en Geert Herweyers wilden de kracht van digitale communicatie voluit gebruiken. Ze contacteerden ons voor een complete make-over.

nieuw imago

Logo

Het logo van Herweyers is potig en toch verfijnd. De repetitieve lijnen die een gebouw voorstellen geven het een hedendaags gevoel. Het fundament van het logo bestaat uit grijze letters die de naam van de bouwonderneming vormen.

De huisstijl

Van factuurpapier tot jassen: elke uiting van Herweyers kreeg een nieuw elan. Bovendien trokken we de huisstijl door naar bepaalde delen van het interieur. Huisstijl en de effectieve stijl van het huis vloeien naadloos over in elkaar.

Website

De opstelling van het logo kreeg een vervolg in het concept van de website. Die brengt de persoonlijkheid, waarden en realisaties van het bedrijf op een constructieve manier naar voren. Een speciale focus ligt op de fotografie van een aantal hoogstaande projecten. Het wit van de responsive website contrasteert mooi met de kleurrijke beelden. Bovendien beheert Herweyers zelf de inhoud van de website dankzij een eenvoudig te bedienen CMS.

“Toen we met de vraag voor een nieuw logo op maneuver afstapten, waren we onzeker. We vreesden dat onze klanten ons niet meer zouden herkennen. Onzin bleek achteraf. Van een verouderde, grijze muis is Herweyers een onderneming geworden die persoonlijkheid heeft. Mensen zien ons nu echt.”
— Tinne en Geert Herweyers - Bestuurders Herweyers

Work

Vanuit een passie voor communicatie en multimedia zorgen wij voor een grotere beleving rond uw diensten en producten. Laat u inspireren door ons werk en sleep mensen mee in uw eigen verhaal.

Interesse?

U wil mensen verbazen? Ze trots vertellen hoe uw merk hen helpt?
Dan laadt maneuver de denktank zodat uw boodschap vlot tot bij uw doelgroep geraakt. Om het u gemakkelijk te maken, is er onze projectplanner. Zo ingevuld, zo klaar.

Wil je meer zien?

Bekijk extra werk op ons Behance profiel.